За підсумками I півріччя 2019 року компанією «Лемтранс» було перевезено 24,85 млн т різних вантажів. Якщо порівняти з аналогічним періодом минулого року, зниження становить 3,94% (25,87 млн т у I півріччі 2018 року).
Структура навантаження "Лемтранс" у звітному періоді загалом не змінилася. За шість місяців 2019 року основний обсяг навантаження припадає на вугілля – 10,44 млн тонн – і залізорудну сировину – 8,15 млн тонн. За підсумками першого півріччя 2018 року перевезення цих видів вантажу становили 9,93 млн тонн і 8,68 млн тонн відповідно.
Обсяги перевезення чорних металів у січні-червні становили 3,83 млн тонн (3,62 млн тонн у I півріччі 2018 року), флюсів – 1,12 млн тонн (1,60 млн тонн у I півріччі 2018 року), коксу – 0,99 млн тонн (1,54 млн т у I півріччі 2018 року).
Спостережуване зниження пов’язане насамперед зі збільшенням обороту вагонів і падінням середньої швидкості руху потягів (оборот "Лемтранс" у I півріччі 2018 року дорівнює 7,8 доби, у I півріччі 2019 року – 8,9 доби, збільшення на 1,1 доби або 14%).
"На дефіцит локомотивної тяги накладається також виниклий профіцит вагонного парку, пов’язаний із надмірною закупівлею вагонів учасниками ринку у 2018–2019 роках, яка була спровокована саме проблемами з тягою, – говорить генеральний директор компанії "Лемтранс" Володимир Мезенцев. – Загалом, підхід до розв’язання проблем має бути комплексним. І зараз перший крок – ухвалення нового закону про залізничний транспорт".
Результати діяльності інфраструктурних активів:
Ремонтні активи компанії у своїй діяльності демонструють послідовне покращення основних операційних показників. За 6 місяців 2019 року обсяг планових видів ремонту вантажних вагонів на виробничих майданчиках становить 3 630 одиниці.