Залізничному ринку потрібна зрозуміла модель, з чіткими умовами роботи, у яку інвестор вкладатиме гроші. Про це під час Українського інфраструктурного форуму-2016 заявив Володимир Мезенцев, генеральний директор компанії «Лемтранс».
Попри численні презентації Міністерства інфраструктури й «Укрзалізниці», обговорюваний проект закону про залізничний транспорт конкретного плану реформування залізничної галузі досі не має. «Українська залізнична галузь потребує інвестицій. Але інвестор вкладатиме кошти тільки в прозорий ринок зі зрозумілою програмою розвитку. Це має бути детальна дорожня карта з пріоритетами й часовими межами, аж до цільового парку за типами та кількістю вагонів, швидкістю руху й іншими показниками ефективності роботи», – зазначив Володимир Мезенцев.
На його думку, сьогодні УЗ потрібно визначитися з цілями та пріоритетами, сформувати зрозумілу інвестиційну політику, активно інвестувати в інфраструктуру. Це неабияк підвищить ефективність залізниці.
Ці кроки дадуть змогу не тільки залучити інвестиції в галузь, а й задовольнити потреби вантажовідправника. «Ми маємо пам’ятати, що головний на нашому ринку – клієнт, адже саме вантажовідправник платить за послугу. А клієнта цікавить, насамперед, прогнозована вартість перевезень, швидкість доставляння та якісний рухомий склад», – підкреслив Володимир Мезенцев.
Нагадаємо, 22 квітня в Києві пройшов Український інфраструктурний форум-2016 за підтримки Міністерства інфраструктури України. Форум став першою найбільшою міжнародною платформою в Україні, яка об’єднує учасників українського ринку та міжнародних інвесторів – з фокусом на інвестиційних можливостях вітчизняного ринку інфраструктури.
ТОВ «Лемтранс» – найбільша в Україні приватна транспортно-експедиторська компанія, що надає повний комплекс послуг із перевезення вантажів залізничним транспортом. Основними напрямами діяльності є: транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх та експортно-імпортних вантажних перевезень, а також ремонт рухомого складу.
100% статутного капіталу компанії «Лемтранс» належить СКМ.
Залізничному ринку потрібна зрозуміла модель, з чіткими умовами роботи, у яку інвестор вкладатиме гроші. Про це під час Українського інфраструктурного форуму-2016 заявив Володимир Мезенцев, генеральний директор компанії «Лемтранс».
Попри численні презентації Міністерства інфраструктури й «Укрзалізниці», обговорюваний проект закону про залізничний транспорт конкретного плану реформування залізничної галузі досі не має. «Українська залізнична галузь потребує інвестицій. Але інвестор вкладатиме кошти тільки в прозорий ринок зі зрозумілою програмою розвитку. Це має бути детальна дорожня карта з пріоритетами й часовими межами, аж до цільового парку за типами та кількістю вагонів, швидкістю руху й іншими показниками ефективності роботи», – зазначив Володимир Мезенцев.
На його думку, сьогодні УЗ потрібно визначитися з цілями та пріоритетами, сформувати зрозумілу інвестиційну політику, активно інвестувати в інфраструктуру. Це неабияк підвищить ефективність залізниці.
Ці кроки дадуть змогу не тільки залучити інвестиції в галузь, а й задовольнити потреби вантажовідправника. «Ми маємо пам’ятати, що головний на нашому ринку – клієнт, адже саме вантажовідправник платить за послугу. А клієнта цікавить, насамперед, прогнозована вартість перевезень, швидкість доставляння та якісний рухомий склад», – підкреслив Володимир Мезенцев.
Нагадаємо, 22 квітня в Києві пройшов Український інфраструктурний форум-2016 за підтримки Міністерства інфраструктури України. Форум став першою найбільшою міжнародною платформою в Україні, яка об’єднує учасників українського ринку та міжнародних інвесторів – з фокусом на інвестиційних можливостях вітчизняного ринку інфраструктури.
ТОВ «Лемтранс» – найбільша в Україні приватна транспортно-експедиторська компанія, що надає повний комплекс послуг із перевезення вантажів залізничним транспортом. Основними напрямами діяльності є: транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх та експортно-імпортних вантажних перевезень, а також ремонт рухомого складу.
100% статутного капіталу компанії «Лемтранс» належить СКМ.