«Лемтранс» – публічна компанія, яка дотримується високих стандартів ділової етики. Ми відповідально ставимося до свого лідерства на ринку серед приватних операторів і того впливу, який чинимо на галузь загалом.
Компанія відкрито веде бізнес і неухильно виконує взяті на себе зобов'язання. Події, що відбуваються зараз у діловому світі, серйозні та складні як ніколи раніше, що підвищує важливість ведення бізнесу в межах етичних і законодавчих норм, а також відповідності принципам соціальної відповідальності.
«Кодекс етики – це звід ключових норм і принципів для всіх наших працівників. Його прийняття є важливим кроком для подальшого розвитку компанії "Лемтранс". Будь-який бізнес ставить чіткі цілі. Однак важливо не тільки досягати цих цілей, а й усвідомлювати, як ми це робимо.
Кодекс є інструментом, який кожен із нас має використовувати у своїй повсякденній роботі для ухвалення правильних рішень», – генеральний директор «Лемтранс» Володимир Мезенцев. Важливим аспектом прозорості та відповідальності «Лемтранс» є наявність ефективного механізму недопущення порушень законодавства, недотримання норм і стандартів Кодексу етики.
У разі виникнення ситуацій, які можуть бути розцінені як порушення положень цього Кодексу, компанія відповідно до встановлених норм і процедур проводить внутрішнє розслідування. Кожен працівник зобов'язаний максимально сприяти в проведенні таких розслідувань.
Крім того, «Лемтранс» як частина SCM цілковито поділяє її корпоративні цінності та принципи етики ділової поведінки. SCM створила Лінію довіри як прямий канал зворотного зв'язку, що дає змогу будь-якому працівнику повідомити про неналежну поведінку або ситуації недотримання етичних принципів.
«Лемтранс» не допускає переслідування стосовно особи, яка повідомляє про порушення положень Кодексу етики. Кожен працівник, який, на його думку, зазнав переслідувань, має повідомити про це свого безпосереднього керівника та Лінію довіри, а також звернутися до юридичного управління компанії.